Order support

Garantie
Wat houdt de garantie op mijn Maxi-Cosi-product in?

Wanneer u een Maxi-Cosi-product koopt op onze website of bij uw erkende Maxi-Cosi-verdeler kunt u erop vertrouwen dat het in perfecte staat is. Zo niet, dan repareren wij dit meteen.

Wij beloven dat als een Maxi-Cosi-product ooit defect zou raken als gevolg van een fabricage- of afwerkingsfout, het kosteloos zal worden gerepareerd of vervangen, of er een reserveonderdeel naar u wordt gestuurd.

Als u een probleem ondervindt met uw Maxi-Cosi, neem dan contact met ons.

 

Onze standaard 24-maanden garantie. Deze gratis garantie gaat in vanaf de datum van aankoop en u hoeft het product niet te registreren. Om een claim in te dienen, heeft u enkel uw originele aankoopbewijs nodig. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

Wat valt er onder de garantie?

Onze standaard garantie dekt alle fabricagefouten in materialen en afwerking bij normaal gebruik en in overeenstemming met onze gebruiksaanwijzingen.

Wat valt er niet onder de garantie?

De garantie dekt geen schade veroorzaakt door normale slijtage, een ongeluk, kwaadwillige schade, nalatigheid, of als u zich niet houdt aan de gebruiksaanwijzing.

Voorbeelden van normale slijtage zijn onder andere:

  • Wielen die door regelmatig gebruik zijn afgesleten.
  • Het natuurlijk verbleken van kleuren na verloop van tijd en gebruik.
  • Schade aan het materiaal als gevolg van dagelijks gebruik, zoals scheuren, brandplekjes, gaten of versleten stukken.

Omdat wij streven naar duurzaamheid willen we u helpen de levenscyclus van uw Maxi-Cosi te verlengen. Dus als uw Maxi-Cosi-product beschadigd is als gevolg van normale slijtage of een ongeluk, kunt u gebruikmaken van onze 'Value for Money'-reparatieservice via ons contactformulier. Wij verkopen ook reserveonderdelen, waaronder stoelhoezen, zodat u langer van uw Maxi-Cosi-product kunt genieten.

*Reparaties verlengen de garantie niet. 

Hoe kan ik aanspraak maken op de garantie voor mijn Maxi-Cosi-product?

Als u uw aankoop heeft gedaan bij een erkende Maxi-Cosi-verdeler, kunt u het artikel daar terugbrengen voor gratis reparatie of vervanging. Als u het via deze website heeft gekocht, neem dan contact op met onze klantenservice.

 Als u een beroep doet op de 24-maanden garantie, heeft u uw originele aankoopbewijs nodig.

Moet ik mijn product registreren?

Onze standaard 24-maanden garantie. Deze gratis garantie gaat in vanaf de datum van aankoop en u hoeft het product niet te registreren. Om een claim in te dienen, heeft u enkel uw originele aankoopbewijs nodig.

Registreer je product online. Op deze manier kan ons klantenserviceteam je de beste ondersteuning bieden wanneer je dat nodig hebt.

Registreer online

Reparaties
Wat moet ik doen als mijn Maxi-Cosi-product moet worden gerepareerd?

Als uw Maxi-Cosi-product defect raakt als gevolg van een fabricage- of afwerkingsfout, dan sturen wij u een vervangend onderdeel of repareren wij uw product gratis onder onze 24-maanden garantie of Lifetime Warranty. De verzendkosten zijn ook gedekt. Als het product niet kan worden gerepareerd, of als de reparatiekosten hoger zijn dan de kosten van een nieuw artikel, dan wordt het vervangen door een andere Maxi-Cosi van hetzelfde model en dezelfde kleur. Als die niet beschikbaar is, wordt het vervangen door een gelijkwaardig model en beschikbare kleur.

Als u uw aankoop heeft gedaan bij een erkende Maxi-Cosi-verdeler, kunt u het artikel daar terugbrengen voor gratis reparatie of vervanging. Als u het via deze website heeft gekocht, neem dan contact op met onze klantenservice.

Als u aanspraak wilt maken op onze Lifetime Warranty zijn uw originele aankoopbewijs en uw Lifetime Warranty-certificaat vereist. Als u aanspraak wilt maken op onze 24-maanden garantie, heeft u uw originele aankoopbewijs nodig.

Reparaties verlengen de garantie niet. 

Wat als ik een reparatie nodig heb die niet onder de garantie valt?

De garantie dekt geen reparaties veroorzaakt door normale slijtage, een ongeluk, kwaadwillige schade, nalatigheid, of als u zich niet houdt aan de gebruiksaanwijzing.  Als u het artikel tweedehands heeft gekocht, kunt u geen aanspraak maken op de garantie.

Wij vinden het belangrijk afval zoveel mogelijk te beperken en willen dat u zo lang mogelijk van uw Maxi-Cosi-product blijft genieten. Daarom bieden wij al onze klanten een reparatieservice aan. Wij houden de reparatiekosten zo laag mogelijk, maar de prijzen variëren omwille van de materiaalkosten en de duur van de reparatie. Reparatietarieven kunt u opvragen bij uw verkooppunt of bij onze klantenservice hier. Als de reparatie het standaardtarief zou overschrijden, dan wordt u hiervan op de hoogte gebracht en wordt uw toestemming gevraagd voordat we verdergaan.

Wij verkopen ook reserveonderdelen zoals stoelhoezen, waardoor u zo lang mogelijk kunt genieten van uw Maxi-Cosi-product.

Hoe stuur ik mijn Maxi-Cosi op voor reparatie?

U kunt het Maxi-Cosi-product eenvoudig opsturen voor reparatie. Als u het bij een erkende verdeler heeft gekocht, breng het dan terug naar de verdeler. Als u het via deze website heeft gekocht, neem dan contact op met onze klantenservice.

Denk eraan dat u het originele aankoopbewijs nodig heeft als u een beroep wilt doen op de 24-maanden garantie. Als u een beroep wilt doen op onze Lifetime Warranty heeft u een aankoopbewijs en uw Lifetime Warranty-certificaat nodig, dat u na de registratie heeft ontvangen. Als u extra hulp nodig heeft bij het retourneren van een artikel, neem dan contact op met onze klantenservice via één van de volgende kanalen.

Hoelang duurt mijn reparatie?

Wij begrijpen dat het zonder uw Maxi-Cosi-product een uitdaging kan zijn voor u en uw gezin.  Daarom doen we onze uiterste best om de reparaties zo snel mogelijk uit te voeren.  Onze standaard doorlooptijd bedraagt 2-3 werkdagen, waarbij geen rekening wordt gehouden met:

- Speciale onderdelen, waarvoor 7-10 werkdagen nodig zijn.

- Transporttijd, die varieert afhankelijk van de bestemming.

In sommige gevallen kunnen wij de reparatie sneller uitvoeren. In uitzonderlijke gevallen kan het langer duren. 

De doorlooptijden kunnen langer zijn als u uw Maxi-Cosi-product heeft binnengebracht voor reparatie bij uw verkooppunt.

Bestellen
Waarom zou ik een Maxi-Cosi direct via deze website bestellen?

Als officiële Maxi-Cosi-website maken wij het veilig en gemakkelijk om uw favoriete Maxi-Cosi-producten te kopen. U vindt ons volledige aanbod hier met gedetailleerde informatie om u te helpen beslissen wat het beste is voor uw groeiende gezin. Onze deskundige Maxi-Cosi-klantenservice staat voor u klaar bij eventuele vragen. Als u vragen heeft over de geschiktheid van een product, een bestelling of iets anders, kunt u via de volgende kanalen contact met ons opnemen.

Hoe bestel ik iets bij Maxi-Cosi.nl?

Volg de volgende stappen om een bestelling te plaatsen:

  1. Voeg een artikel toe aan de winkelmand.
  2. Ga naar de winkelmand en bekijk eerst je winkelmand of ga meteen door naar betalen.
  3. Vul vervolgens de gegevens, en de gewenste verzend- en betaalmethode in en controleer deze goed.
  4. Rond de bestelling af door de bestelling te plaatsen en te betalen. 

Mocht u nog vragen hebben over het plaatsen van de bestelling, neem dan contact op met de klantenservice.

Zijn de prijzen inclusief btw?

Ja, alle prijzen zijn inclusief btw. In de orderbevestiging worden de exacte btw-bedragen getoond.

Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

Nadat u heeft betaald, ontvangt u een bevestigings-e-mail van uw bestelling met daarin de producten die u heeft besteld. 

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling wil annuleren vóór verzending?

Wij weten dat u uw nieuwe Maxi-Cosi-product graag zo snel mogelijk ontvangt. Daarom starten we het verzendproces op dezelfde dag als uw bestelling.  Als u van gedachten bent veranderd, of als u heeft ontdekt dat u per ongeluk meerdere keren hetzelfde product heeft besteld, neem dan contact op met onze klantenservice. Indien mogelijk, annuleren we dan uw bestelling en wordt die volledig terugbetaald. Indien we de bestelling al hebben verstuurd, is het nog niet te laat. Retourneer dan het ongebruikte product in de originele verpakking wanneer het aankomt voor een volledige terugbetaling.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van de beschikbaarheid van mijn product?

Bestellingen kunnen alleen geplaatst worden wanneer er voldoende voorraad is. Mocht het artikel dat u wilt hebben onverhoopt niet op voorraad zijn, dan kunt u dus geen bestelling plaatsen.  

Betaling
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken om mijn bestelling te plaatsen?

U kunt een Visa-credit- of debitcard (iDeal), MasterCard, American Express, Maestro of PayPal gebruiken om veilig te betalen voor artikelen op onze website.

iDeal
Als u kiest voor betalen via iDeal maakt u direct bij het afronden van uw bestelling via internetbankieren het bedrag aan ons over. Dit gebeurt via de vertrouwde internetbankier omgeving van uw eigen bank. iDeal is vertrouwd, gemakkelijk, veilig en snel. 

Paypal
Met Paypal bent u altijd beschermd door een extra beveiliging. Indien u kiest voor Paypal kunt u inloggen met u account en hoeft u niet nogmaals uw financiële gegevens zoals uw bankgegevens of uw creditcardnummer bij ons in te vullen. Om Paypal te gebruiken dient u van te voren een Paypal account aan te maken, dit kunt u enkel doen op de site van Paypal.

Klarna

Met Klarna betaal je je aankoop nu, of achteraf. Ben je direct tevreden, dan betaal je in de Klarna app. Wil je graag iets langer nadenken, dan betaal je de aankoop achteraf. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Creditcard
Naast het betaalgemak heeft de creditcard als voordeel dat het door u betaalde bedrag pas aan het einde van de iedere maand van uw rekening wordt afgeschreven, ongeacht of u op uw rekening nog genoeg saldo heeft staan. Bij ons kunt u betalen via Visa, Mastercard, American Express of Maestro.

Wanneer wordt het geld van mijn kaart afgeschreven?

Op het moment dat u uw bestelling plaatst, wordt er om een betaalbevestiging gevraagd. De betaling wordt van uw kaart afgeschreven zodra uw bestelling is verwerkt. Dit vindt normaal gesproken plaats op dee dag waarop u uw bestelling plaatste.

Zijn er extra kosten verbonden aan het gebruik van PayPal?

Er zijn geen extra kosten verbonden aan het betalen van uw Maxi-Cosi-artikelen met PayPal.

Is het veilig om mijn debit-/creditcardgegevens via internet te versturen?

Ja, wij garanderen veilige betaling op onze website. Wij versleutelen uw betaalkaartgegevens met behulp van standaard SSL-technologie. Dat betekent dat niemand uw kaartgegevens kan inzien en dat u er zeker van kunt zijn dat uw persoonlijke gegevens veilig zijn.

Mijn betaling is mislukt of geweigerd, wat moet ik doen?

Als uw betaling mislukt of geweigerd is, wordt uw bestelling automatisch geannuleerd. Als u nog steeds iets wilt kopen, kunt u het artikel opnieuw bestellen. Als u problemen ondervindt bij het plaatsen van uw bestelling op onze website, neem dan contact op met onze klantenservice via één van de volgende kanalen.

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Het inwisselen van je kortingscode is heel eenvoudig:

  1. Voeg een artikel toe aan de winkelmand.
  2. Ga naar de winkelmand en bekijk eerst je winkelmand of ga meteen door naar betalen.
  3. Vul vervolgens de gegevens, en de gewenste verzend- en betaalmethode in en controleer deze goed.
  4. Voer na het controleren van je besteloverzicht de kortingscode in en klik op korting toepassen.
  5. Rond de bestelling af door de bestelling te plaatsen en te betalen. 

Mocht u nog vragen hebben over het plaatsen van de bestelling, neem dan contact op met de klantenservice.

Levering & Verzending
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij weten dat u uw nieuwe Maxi-Cosi-product graag zo snel mogelijk ontvangt. Daarom starten we het verzendproces op dezelfde dag als uw bestelling.  Leveringen vinden normaal gesproken plaats binnen 2-4 werkdagen na verzending. Uw order zal door DHL geleverd worden.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Ja, u kunt uw artikel eenvoudig laten bezorgen op een ander adres dan uw factuuradres, bijvoorbeeld als u het als cadeau wilt versturen of op uw werk wilt laten bezorgen.  Selecteer hiervoor bij het afrekenen de knop 'afleveren op dit adres'. U kunt dan kiezen naar welk adres wij uw pakket versturen.

Het is ook mogelijk om een afhaalpunt voor uw bestelling te selecteren. Bekijk hiervoor bij het afrekenen de beschikbare opties onder 'afleveren op dit adres'.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Na verzending ontvangt u een e-mail met een link om uw bestelling te volgen. Als u deze e-mail niet heeft ontvangen, kunt u deze gegevens ook vinden in uw account onder het tabblad 'mijn bestellingen'. Selecteer de bestelling die u wilt volgen en ga naar 'verzonden bestellingen'.

Kan ik de levering van mijn bestelling op een ander tijdstip inplannen?

Ja. Als de geplande levertijd niet goed uitkomt, of als u de bezorger heeft gemist, kunt u gebruikmaken van het Track & Trace-systeem van onze koerier om de levering opnieuw in te plannen. Gebruik de link die u via e-mail heeft ontvangen over de verzending van uw artikel.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Onze verzendkosten bedragen 3,95 euro. Alle aankopen boven 50 euro worden gratis verzonden.

Wordt er bezorgd in het weekend?

Nee, wij leveren momenteel niet in het weekend of 's avonds. Wij streven er echter wel naar om de levering zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dit houdt in dat u de mogelijkheid heeft om een ander afleveradres te kiezen dan uw factuuradres. U kunt er ook voor kiezen om uw pakket naar een afhaalpunt te sturen, waar u 's avonds of in het weekend terecht kunt.

Wat moet ik doen als ik een probleem heb nadat mijn bestelling werd geleverd?

Wij willen dat u volledig tevreden bent met uw bestelling. Als u na levering een probleem ondervindt, zoals een artikel dat beschadigd is of een product dat niet voldoet aan uw verwachtingen, neem dan contact op met onze klantenservice via het kanaal van uw voorkeur, of neem een kijkje bij Retourzendingen & annuleringen onder FAQ's - veelgestelde vragen. We doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Retourzendingen & annuleringen
Kan ik artikelen die ik niet wil hebben retourneren?

Wij bieden een ruimhartig 100 dagen retourbeleid, waardoor je artikelen binnen 100 dagen na ontvangst van jouw bestelling kunt retourneren. Dit is langer dan het wettelijke termijn van 14 dagen, zodat je meer tijd hebt om te beslissen of het product geschikt is voor jou. Houd er rekening mee dat je binnen 14 dagen na het aanvragen van de terugbetaling van je product je geld geretourneerd krijgt. Vul het contactformulier in, selecteer als onderwerp retourzending en wij sturen u op werkdagen binnen 48 uur een e-mail met informatie over hoe u uw product kunt retourneren.

Tips:

  • Bewaar het verzendbewijs dat u ontvangt van de vervoerder. Daarmee kunt u uw verzending traceren als er iets mis gaat.
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling wil annuleren voordat deze aankomt?

Wij weten dat u uw nieuwe Maxi-Cosi-product graag zo snel mogelijk ontvangt. Daarom starten we het verzendproces op dezelfde dag als uw bestelling.  Als u van gedachten verandert, of als u ontdekt dat u per ongeluk meerdere keren hetzelfde product heeft besteld, bel dan zo snel mogelijk onze klantenservice. Indien mogelijk, annuleren we dan uw bestelling en wordt die volledig terugbetaald.

Indien we de bestelling al hebben verstuurd, is het nog niet te laat. Retourneer het ongebruikte product na levering voor een volledige terugbetaling.

Moet ik betalen om een artikel te retourneren?

Nee, onze no-fuss 100-dagen retourgarantie biedt gratis retourzendingen voor al onze producten.

Waar moet ik de artikelen die ik wil retourneren naartoe sturen?

Vul het contactformulier in, selecteer als onderwerp retourzending en wij sturen u binnen 48 uur een e-mail met informatie over hoe u uw product kunt retourneren.  Deze e-mail bevat een retourlabel dat u kunt afdrukken en op de verpakking kunt plakken.

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Naast het herroepingsrecht bieden wij u een uitgebreide service met ons 100 dagen retourbeleid. Mocht u na het verstrijken van de herroepingstermijn van gedachten veranderen, kunt u alsnog binnen 100 dagen na ontvangst van het product gebruikmaken van ons retourbeleid. Daarvoor dient het product wel nog in originele staat en verpakking te verkeren.

Wat als ik mijn retourlabel niet kan afdrukken?

Als het niet lukt om het label af te drukken, kunt u het retouradres op de verpakking schrijven. Neem contact op met onze klantenservice als u meer hulp of ondersteuning nodig heeft via één van de volgende kanalen.

Wanneer ontvang ik de terugbetaling voor mijn geretourneerde product?

Wanneer wij uw geretourneerde artikel ontvangen, controleren wij het eerst om zeker te zijn dat de retourzending geldig is. Als het artikel zich in de originele staat bevindt of een productiefout heeft, ontvangt u een volledige terugbetaling met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de aankoop heeft gedaan binnen vijf dagen. Indien er een probleem is met de retourzending, nemen wij direct contact met u op.

Kan ik mijn retourzending annuleren?

Ja, als u van gedachten bent veranderd, kunt u uw retourzending annuleren. Neem contact op met onze klantenservice via één van de volgende kanalen.

Account & Privacy
Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken is heel eenvoudig. Zodra u een account heeft ingesteld, is het nog gemakkelijker om uw bestellingen te beheren of een nieuwe bestelling te plaatsen. U hoeft alleen maar in te loggen bovenaan het menu om van start te gaan. Hier kunt u uw nieuwe account aanmaken. Wanneer deze is ingesteld, kunt u eenvoudig inloggen telkens wanneer u onze site bezoekt.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Maakt u zich geen zorgen als u uw wachtwoord voor het inloggen bent vergeten. Ga gewoon naar de inlogknop in het bovenste menu. Klik op 'Nieuw wachtwoord aanvragen' en vul het e-mailadres in dat u gebruikt heeft bij het aanmaken van uw account. U ontvangt dan een e-mail waarin u wordt gevraagd uw wachtwoord aan te passen. Klik op de link en u zal terug worden geleid naar onze website. Daar kunt u dan uw wachtwoord wijzigen en vervolgens opnieuw inloggen.

Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis vinden?

Als u een account heeft aangemaakt, kunt u al uw eerdere bestellingen vinden door in te loggen op uw account.

Als u heeft besteld met behulp van de gast-checkout en u heeft uw originele ordernummer, dan kunt u via deze link zoeken naar eerdere bestellingen. Als u hulp nodig heeft bij het zoeken naar uw bestelgeschiedenis, neem dan contact op met onze klantenservice via één van de volgende kanalen.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Als u een online account heeft, kunt u uw facturen snel en eenvoudig terugvinden. Log in en ga naar 'mijn bestellingen'. U vindt uw bestelfactuur onder 'details bekijken'.

Als u heeft besteld met behulp van de gast-checkout kunt u, zolang u het originele ordernummer heeft, zoeken naar eerdere bestellingen via deze link. Als u hulp nodig heeft bij het zoeken naar uw factuur, neem dan contact op met onze klantenservice via één van de volgende kanalen.

Hoe verander ik mijn persoonlijke gegevens?

Indien u verhuist, kunt u uw accountgegevens snel en eenvoudig bijwerken. U hoeft alleen maar in te loggen om uw factuuradres of voorkeursadres voor verzending aan te passen. Zodra u ingelogd bent, kunt u ook uw wachtwoord wijzigen als u dat wilt. 

Hoe verwijder ik mijn account?

Om uw account te verwijderen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via één van de volgende kanalen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Om je klacht over een product of onze service zo snel mogelijk op te lossen, kun je het beste contact met ons op via het contactformulier. Je krijg van ons binnen 7 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

We gaan er vanuit dat er altijd een geschikte oplossing is. Mocht je het niet eens zijn met de beslissing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Welke gegevens houdt Maxi-Cosi over mij bij?

Wij willen onze diensten contant verbeteren om het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Om ons te helpen verbeteren, legt ons systeem de IP-adressen, domeinnamen en netwerkidentificaties vast van iedereen die onze website bezoekt. In sommige landen, waaronder die in de Europese Economische Ruimte, kan deze informatie worden beschouwd als persoonlijk identificeerbare informatie onder de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming. Deze informatie wordt verzameld om het aantal bezoeken, de gemiddelde tijd die op de website wordt doorgebracht, de bekeken pagina's en andere soortgelijke gebruiksinformatie te meten.

Uw e-mailadressen en andere persoonlijk identificeerbare informatie zoals voor- en achternaam, thuisadres of ander postadres, telefoonnummer en andere soortgelijke informatie zijn alleen bekend als u deze vrijwillig verstrekt, bijvoorbeeld voor registratie of om u aan te melden voor nieuwsbrieven en communicatie, sweepstakes, wedstrijden of andere vormen van deelname. Om u de beste informatie over onze producten te verstrekken, kunt u ook vrijwillig informatie verstrekken over de mensen in uw huishouden, inclusief de naam en leeftijd van uw kinderen. Het verstrekken van informatie over de datum waarop u bent uitgerekend kan ook worden verstrekt en wij zullen uw uitdrukkelijke toestemming vragen om deze gevoelige informatie te verwerken. 

Worden mijn gegevens gedeeld met andere partijen?

Tenzij anders vermeld tijdens de verzameling ervan, wordt persoonlijk identificeerbare informatie die kan worden verzameld in verband met bezoekers van onze website bewaard door ons of onze moeder-, dochter- of zusterbedrijven ("Affiliates"). Wij en onze Affiliates verkopen, dragen over of onthullen deze persoonlijk identificeerbare informatie niet buiten deze bedrijven, behalve zoals hieronder vermeld of waar bekendmaking wettelijk verplicht is.

Wij kunnen de door u verstrekte persoonlijke informatie gebruiken voor een van de volgende doeleinden: (1) om contact op te nemen met producteigenaren naar aanleiding van terugroepacties; (2) om het gebruik van onze site te begrijpen en verbeteringen aan te brengen; (3) om prijzen uit te reiken; (4) om te reageren op specifieke verzoeken van bezoekers; (5) om toestemming van de ouders te verkrijgen van bezoekers jonger dan 16 jaar (of de toepasselijke leeftijd van meerderjarigheid indien hoger in een bepaald rechtsgebied), waar nodig; (6) om de nodige kennisgevingen te doen aan onze bezoekers of hun ouders of voogden; (7) om de veiligheid of integriteit van onze site te beschermen wanneer dat nodig is; (8) om u kennisgevingen en verzoeken met betrekking tot de site, onze producten of onze Affiliates te sturen; (9) om te delen met erkende verkooppunten of verdelers van onze producten ter promotie van onze producten, en (10) in het algemeen om onze producten en/of producten van onze Affiliates bij u te promoten en op de markt te brengen.

We kunnen ook persoonlijke informatie delen met derden voor de volgende doeleinden:

  • Om ons te voorzien van diensten in verband met de hierboven vermelde doeleinden, zoals webhosting, professionele diensten (inclusief informatietechnologiediensten en gerelateerde infrastructuur), klantenservice, verzending van artikelen die u bestelt, het beheren van deze website, audits uitvoeren en andere soortgelijke diensten die nodig zijn voor de werking van de website en diensten die u aanvraagt. In dergelijke gevallen wordt de informatie gedeeld voor het aangegeven doel en niet voor onafhankelijk gebruik door de dienstverlener.
    - In verband met een feitelijke of potentiële bedrijfsreorganisatie, fusie, verkoop, joint venture, overdracht, transfer of ander gebruik van alle of een deel van onze activiteiten, activa of aandelen.
    - Aan een bevoegde wetshandhavingsinstantie, regelgevende instantie, overheidsinstantie, rechtbank of andere derde partij indien wij van mening zijn dat openbaarmaking noodzakelijk is (i) in het kader van de toepasselijke wet- of regelgeving, (ii) om onze wettelijke rechten uit te oefenen, vast te stellen of te verdedigen, of (iii) om uw essentiële belangen of die van een andere persoon te beschermen; en
    - Aan elke andere persoon met uw toestemming voor openbaarmaking.